– керівник відділу з управління репутацією в інтернеті (компанія Seomarket).
Близько 3 х років досвіду роботи в SMM. Спочатку працювала в агентстві цифрового маркетингу СОХО Digital на позиції SMM-менеджера, потім - на позиції SMM Head. Брала участь у SMM-просуванні великих всеукраїнських FMCG-брендів.
Також є автором і спікером курсу «SMM з нуля» в Центрі Зайнятості Вільних Людей (волонтерська організація допомоги вимушеним переселенцям).
Отже, ніякої теорії - весь матеріал майстер-класу побудований на реальному досвіді.
Які питання ми будемо розглядати?
Блок 1.
- Що таке SMM? Які можливості для бізнесу відкриває маркетинг в соціальних мережах?
- Що включає в себе комплекс робіт з SMM?
- Які особливості Вконтакте, facebook, instagram, Однокласники найкраще використовувати для бізнесу? Особливості аудиторій основних соцмереж.
- Якому бізнесу варто проявляти активність у соціальних мережах, а якому - спрямувати свої зусилля на інші інструменти просування?
Блок 2.
- Прийом на роботу SMM-щика: скільки часу займає робота в соцмережах.
- В чому полягає робота SMM-щика, як виміряти її ефективність.
- Якості гарного SMM-щика і де його шукати.
Блок 3.
- Стратегія просування компанії в соціальних мережах.
Дата і місце проведення:
4 листопада 2015 року, 19.20-21.20.
Асоціація випускників Університету "КРОК"
(вул. Лагерна, 30-32, м. Берестейська).
Умови участі: вхід - вільний, внесок - добровільний.
Реєстрація обов'язкова
за посиланням.