Мій кабінет:

  
  
Я – випускник КРОКу!
Хочу приєднатися!
Студентам КРОКу
Студентам КРОКу
Актуально!
Актуально!
Підтримайте нас!
Зробити добровільний внесок

Запрошуємо в SMM-School

SMM-SchoolВи - підприємець, який хоче сам розібратися в інструментах просування бізнесу в соціальних мережах, або планує взяти на роботу SMM-фахівця і хоче розуміти, які завдання йому ставити і як відстежувати його ефективність?
Ви - студент або фрілансер, який шукає нові шляхи самореалізації, а саме хоче розвиватися як SMM-фахівець, або шукає можливості віддаленого заробітку?
Ви - блогер або хочете їм стати - і розумієте, що вам доведеться постійно освоювати нові програми й інструменти?
Ви чули, що відео-канал в YouTube відкриває нові можливості для бізнесу і хочете навчитися грамотному веденню відео-маркетингу?
І, головне - якщо Ви любите соціальні мережі або розумієте, що у вас немає іншого виходу, окрім як їх полюбити, то...


Асоціація випускників Університету «КРОК
запрошує вас  з 16 листопада по 16 грудня 2015 року
пройти навчання в SMM-School!

В програмі школи: 5 основних блоків + 1 бонусний.
Рішення тільки за вами - освоїти їх всі або вибрати ті, які для вас найбільш актуальні:


Блок 1. Основи SMM.
(16 та 18 листопада, 19.00-21.30)
Блок 2. Принципи роботи у соц.мережах.
(21 листопада, 10.00-15.00)
• Що таке SMM? Яке місце він займає в комплексі просування компанії?
• Історія соціальних мереж.
• Що таке соціальна мережа? Основні характеристики соцмереж.
• Які основні соціальні мережі є в Україні?
• Відмінності в аудиторіях основних соціальних мереж і в їх поведінці.
• Розбираємося з навігацією соціальних мереж. Як створити групу? Що краще - сторінка або група?
• Аккаунт представника компанії в соціальних мережах: що це і навіщо необхідно?
• Створення та оформлення спільнот.
Очікувані результати: у кожного слухача будуть створені співтовариства/сторінки/групи в соціальних мережах vk.com, facebook.com, odnoklassniki.ru. Також у кожного слухача буде презентація з чек-листом по створенню груп.
• Контент.
• Ранжування публікацій на facebook.
• Робота зі зворотним зв'язком: типи зворотного зв'язку.
• Робота з негативом в соціальних мережах.
• Інструменти просування компанії в соціальних мережах.
• Конкурси.
• Реклама в соціальних мережах.
• Сідінг.
• Партнерство.
• Нестандартне просування компанії в соціальних мережах.
• Важливі дрібниці: вікірозмітка, додатки в соцмережах, оформлення спільнот.
Очікувані результати: у слухачів буде складений контент-план по наповненню спільнот в соц.мережах.
Блок 3. Підкорення блогосфери + канал YouTube.
(23 листопада та 9 грудня, 19.00-21.30)
Блок 4. SMM стратегія. Тренди SMM.
(28 листопада, 10.00-15.00)
• Блог та канал в YouTube: Що? Як? Навіщо? Чому?
• Основні правила ведення.
• Взаємодія з PR-менеджерами.
• Шляхи та інструменти  монетизації.
• Специфіка просування у соціальних мережах.
• Структура стратегії просування в соціальних мережах.
• Основні тренди в SMM
Очікувані результати: у слухачів групи буде готова коротка стратегія просування своєї компанії в соціальних мережах.
Блок 5. Аналітика SMM. SMM для бізнесу
(2 і 7 грудня, 19.00-21.30)
Блок-бонус. Linkedin, як інструмент просування та комунікації.
(16 грудня, 19.00-21.30)
• Огляд статистики vk.com, facebook, odnoklassniki.
• Формати звітності по роботі в соціальних мережах.
• Продажі в соціальних мережах.
• Підбір і контроль роботи SMM-фахівця.
• Ціноутворення в SMM.

Очікувані результати: у слухачів буде розуміння про те, як виміряти роботу SMM-фахівця, як формувати звітність, а також відповіді на інші питання бізнесу до SMM.

Закриття SMM-School.
Вручення сертифікатів.

 

Сертифікати буде вручено всім, хто пройде не менше 3-х основних блоків та виконає домашні завдання!

Наші спікери:
Аліна Решетняк - (блоки 1, 2, 4, 5): керівник відділу з управління репутацією в інтернеті (компанія Seomarket).
Близько 3 х років досвіду роботи в SMM. Спочатку працювала в агентстві цифрового маркетингу СОХО Digital на позиції SMM-менеджера, потім - на позиції SMM Head. Брала участь у SMM-просуванні великих всеукраїнських FMCG-брендів.
Автор і спікер курсу «SMM з нуля» в Центрі Зайнятості Вільних Людей.
Ліза Краснова - (блок 3): відомий український блогер, засновник та автор проекту Totallyblond.com з відвідуванністю більше 30 000 користувачів, останнім часом успішно розвиває свій відеоблог, член Асоціації випускників КРОКу.

Умови участі та реєстрація за посиланням.

Для нас важливо реалізувати індивідуальний підхід під час навчання, тому кількість місць обмежена.

 

 

 


Коментарі

Тут ще ніхто не писав