Ви - підприємець, який хоче сам розібратися в інструментах просування бізнесу в соціальних мережах, або планує взяти на роботу SMM-фахівця і хоче розуміти, які завдання йому ставити і як відстежувати його ефективність?
Ви - студент або фрілансер, який шукає нові шляхи самореалізації, а саме хоче розвиватися як SMM-фахівець, або шукає можливості віддаленого заробітку?
Ви - блогер або хочете їм стати - і розумієте, що вам доведеться постійно освоювати нові програми й інструменти?
Ви чули, що відео-канал в YouTube відкриває нові можливості для бізнесу і хочете навчитися грамотному веденню відео-маркетингу?
І, головне - якщо Ви любите соціальні мережі або розумієте, що у вас немає іншого виходу, окрім як їх полюбити, то...
Блок 1. Основи SMM.
(16 та 18 листопада, 19.00-21.30)
|
Блок 2. Принципи роботи у соц.мережах.
(21 листопада, 10.00-15.00) |
• Що таке SMM? Яке місце він займає в комплексі просування компанії?
• Історія соціальних мереж. • Що таке соціальна мережа? Основні характеристики соцмереж. • Які основні соціальні мережі є в Україні? • Відмінності в аудиторіях основних соціальних мереж і в їх поведінці. • Розбираємося з навігацією соціальних мереж. Як створити групу? Що краще - сторінка або група? • Аккаунт представника компанії в соціальних мережах: що це і навіщо необхідно? • Створення та оформлення спільнот. Очікувані результати: у кожного слухача будуть створені співтовариства/сторінки/групи в соціальних мережах vk.com, facebook.com, odnoklassniki.ru. Також у кожного слухача буде презентація з чек-листом по створенню груп.
|
• Контент.
• Ранжування публікацій на facebook. • Робота зі зворотним зв'язком: типи зворотного зв'язку. • Робота з негативом в соціальних мережах. • Інструменти просування компанії в соціальних мережах. • Конкурси. • Реклама в соціальних мережах. • Сідінг. • Партнерство. • Нестандартне просування компанії в соціальних мережах. • Важливі дрібниці: вікірозмітка, додатки в соцмережах, оформлення спільнот. Очікувані результати: у слухачів буде складений контент-план по наповненню спільнот в соц.мережах.
|
Блок 3. Підкорення блогосфери + канал YouTube.
(23 листопада та 9 грудня, 19.00-21.30) |
Блок 4. SMM стратегія. Тренди SMM.
(28 листопада, 10.00-15.00) |
• Блог та канал в YouTube: Що? Як? Навіщо? Чому?
• Основні правила ведення. • Взаємодія з PR-менеджерами. • Шляхи та інструменти монетизації. • Специфіка просування у соціальних мережах. |
• Структура стратегії просування в соціальних мережах.
• Основні тренди в SMM Очікувані результати: у слухачів групи буде готова коротка стратегія просування своєї компанії в соціальних мережах.
|
Блок 5. Аналітика SMM. SMM для бізнесу
(2 і 7 грудня, 19.00-21.30) |
Блок-бонус. Linkedin, як інструмент просування та комунікації. (16 грудня, 19.00-21.30) |
• Огляд статистики vk.com, facebook, odnoklassniki. • Формати звітності по роботі в соціальних мережах. • Продажі в соціальних мережах. • Підбір і контроль роботи SMM-фахівця. • Ціноутворення в SMM. Очікувані результати: у слухачів буде розуміння про те, як виміряти роботу SMM-фахівця, як формувати звітність, а також відповіді на інші питання бізнесу до SMM. |
Закриття SMM-School.
Сертифікати буде вручено всім, хто пройде не менше 3-х основних блоків та виконає домашні завдання!
|
Наші спікери:
Аліна Решетняк - (блоки 1, 2, 4, 5): керівник відділу з управління репутацією в інтернеті (компанія Seomarket).
Близько 3 х років досвіду роботи в SMM. Спочатку працювала в агентстві цифрового маркетингу СОХО Digital на позиції SMM-менеджера, потім - на позиції SMM Head. Брала участь у SMM-просуванні великих всеукраїнських FMCG-брендів.
Автор і спікер курсу «SMM з нуля» в Центрі Зайнятості Вільних Людей.
Ліза Краснова - (блок 3): відомий український блогер, засновник та автор проекту Totallyblond.com з відвідуванністю більше 30 000 користувачів, останнім часом успішно розвиває свій відеоблог, член Асоціації випускників КРОКу.
Тут ще ніхто не писав