Круглий стіл: «Маркетинг – мікс у дії»
Мета заходу: поширення прогресивного досвіду та пошук нових шляхів підвищення ефективності застосування маркетингових практик, формування сучасних маркетингових компетенцій, розвиток співпраці закладів освіти з бізнесом, громадськими організаціями, державними установами України.
І зрозуміло, що тут знову не обійдеться без випускників!
Своїм досвідом із учасниками поділяться члени АВУ "КРОК":
Максим Казьмін - Clients Service Lead в компанії WIFIBAR Ukraine, випускник КЕПІТу. Тема його виступу «Виділяйся. Нестандартні стратегії у digital маркетингу»,
Надія Сперчун - Pr & Digital Директор Телеканалу ТЕТ, випускниця Кафедри маркетингу та поведінкової економіки Університету "КРОК". Її тема: «Як просувати контентні проекти. Кампаніії 360».
Також наші випускники продемонструють кейс колаборації в дії, оскільки їх тепер пов'язує не тільки КРОК, а й бізнес стосунки їх компаній
Місце проведення: читальна зала бібліотеки Університету «КРОК»
Чекаємо на Вас!
Коментарі
Тут ще ніхто не писав